Kanker forum op www.stopkanker.com
7 September 2010, 05:36:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het stop kanker forum

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Heel erg veel hoofdpijn  (gelezen 1068 keer)
Nancy94
Nieuweling
*

Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 4 Februari 2010, 17:45:38 »

Ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb sinds 5 jaar erg veel  hoofdpijn
het begon met 1 keer in de week een enorme knal in mn hoofd waardoor ik eventjes niet meer kon doen ( 2minuten ofzo )
daarna werd het elke dag 1 keer per dag zo een enorme knal , vervolgens werden het er meerde per dag maar 2 jaar voordag die hoofdpijn begon heb ik nog een lichte hersenschudding gehad maar dat was niet zo ernstig. nu is het uiteindelijk zover dat ik constant hoofdpijn heb ben er al 3 keer mee naar de dokter geweest en die heeft me doorverwezen naar een kinderpsycholoog omdat hij denkt dat het psychisch zit maar mijn kinderpsycholoog denkt dat het echt medisch is omdat alles met mijn sociale leven gewoon prima gaat, ik kan nu niet meer zo goed zien ik kan een lettertype 12 op een afstand van 30-40 centimeter niet meer goed lezen en ze de constante hoofdpijn is erger geworden naar bijna constante steken in mijn hoofd. Maar ik vroeg me dus af of dit een hersentumor zou kunnen? .. want ik ben ten einde raad vooral omdat mijn dokter zegt dat er niets aan de hand is terwijl mijn kinderpsycholoog toch wel echt zegt dat er duidelijk wel iets aan de hand is !!  Ik weet het niet
Rob Wessels
Forumbeheerder
Volwaardig lid

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 7 Februari 2010, 21:38:15 »

Als je twijfelt over je gezondheid, dan is het tijd om naar de huisarts te gaan en je te laten verwijzen naar het ziekenhuis voor foto's en een scan.

Als het iets ernstigs is, dan moet je er zo vroeg mogelijk bij zijn
Als het niets ernstigs is, dan kan je stoppen met jezelf zorgen te maken.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: