Hallo,
Mijn naam is Inge, 54 jaar oud, echtgenote, moeder, verpleegkundige en zoals zo velen was ik al in fase 4 toen bij mij eierstokkanker gediagnosticeerd is.
Het lijkt heel goed met mij te gaan. Ik zeg lijkt omdat ik niet al te vrolijk wordt van ervaringen van anderen.
Drie dagen voordat ik ziek werd, heb ik een domein geregistreerd om een website te maken op gezondheidsgebied.
www.lievergezond.nl. Niet wetend dat ik die al drie dagen later kon gebruiken om een verslag bij te houden van mijn eigen ziekte. Vanaf de dag van opname heb ik veel bijgehouden.
Ik had altijd al een brede belangstelling gehad op het gebied van gezondheid vanuit mijn vak. Ik heb ook een aantal jaren als arboverpleegkundige gewerkt. Ik vind het bijv. schokkend als ze op het genetisch instituut mij vertellen dat ik er niets aan kan doen om het percentage van 60-80% risico op borstkanker te verminderen. Ik heb het BCRA1gen.
Zelf ben ik ervan overtuigd dat je door je levensstijl best wat invloed kunt uitoefenen.
Zo beweren in Nederland nog steeds veel mensen dat suiker geen invloed heeft, terwijl uit vele onderzoeken blijkt dat dat wel degelijk zo is. Een dezer dagen publiceer ik daarover ook een artikel op mijn site.
Mijn site wordt in ieder geval niet gesponsord door de farmaceutische industrie, zoals zovele patiëntensites ( uitzending Tros Radar 31-08)
Ik geloof niet in of,of, of maar wel in en, en, en.
Ik heb veel gedaan, onder andere 90 dagen lang een fles mangosteensap per dag gedronken. ( gemaakt van de gehele mangosteen (mangistan), inclusief de schil)
Maar heb ook veel aan dingen voor de geest gedaan, o.a.dagelijks meditaties van Roy Martina
Ik ga op een Raw Food weekend deze maand, ik ga lachyoga doen. Ik heb zelf het lachen erg gemist,dus wie weet is dit een mooie aanvulling.
Ik kende de mangosteendrank al jaren, maar met mijn ervaring van nu, wil ik er ook anderen mee helpen, Inmiddels is klinisch bewezen ( wat veel volkeren al eeuwenlang weten) dat het ontstekingsremmend werkt. Ontsteking ligt aan de basis van iedere ziekte, ook bij kanker.
Ik wil in ieder geval alle informatie die ik heb met geïnteresseerden delen, of je met artsen in contact brengen die er mee werken.
Geen zin om er doekjes om heen te draaien, ik ben dus behalve kankerpatiënt inmiddels zelf ook actief distributeur van deze mangosteendrank.
Ik ben Rob heel dankbaar voor een artikel hier gepost van 29 mei, dat bevestigt dat ik voor mijzelf niet slecht gekozen heb door niet aan de chemo te gaan, als eerste keus.
"Niets stopt degene die iets wil bereiken. Elk obstakel is simpelweg een manier om zijn of haar wilskracht te ontwikkelen. Het versterkt zijn of haar vermogen om iets te bereiken." Eric Butterworth